Pages

December 6, 2010

lucifer

kau suka supernatural tak?
aku suka.
sebab so far yang aku dah tengok,
dari season 1 sampai season 4,
sekarang tengah download season 5,
aku rasa,
cerita tu tak adalah karut sangat,
macam cerita puaka niyang rapik ke,
atau janji pontianak ke.
cerita tu cerita paling logik aku pernah tengok.
okay.
 
moving on,
aku cerita pasal ni,
sebab aku dah lupa yang title 'can i quit my job' tu sampai nombor berapa dah.
title aku serupa begini kerana,
hari ini aku telah bertekad aku nak jadi lucifer dalam office ni.
okay, sesiapa nak join aku jadi lucifer?
 
ikut ajaran supernatural,
dulu si lucifer tu adalah salah seorang angel.
tapi dia taknak be nice kepada manusia seperti mana yang diarahkan oleh ayah dia.
so, di jadi budak jahat.
macam aku.
jadi budak nakal ni seronok.
betul tak lucifer?
:)
 
-slave 'em for good-

No comments: