Pages

December 16, 2010

how lonely to be me.

ehem. aku tak tahu kenapa semenjak duamenjak ni aku rasa down gila. aku tak tahu lah apa nak dirasakan dalam hati. terasa macam corak carik je perasaan ni. maklumlah, aku bukan designer. maka, terasa loser lah diri ini. nak dibilang, jari tak bisa berkata. nak dijulang, tinggi tak ke mana. nak disilang, hingga bucu tak ketemu. rasa melambung hati bila kau terajang jauh kuat sekuat alam perasaan sekeji anjing aku ni. kau bukan tahu apa erti aku. kau juga tak erti apa tahu aku. kau tak kan, takkan, tak akan, tak mungkin dan tak akan mungkin isikan lubang cacing dalam otak minda permainan budakku ini. kau apa tahu. bulan diriba pun kau tak bisa rasa. matahari panas sejengkal atas kepala, baru kau tahu syurga neraka. dah terjatuh dalam lubang terang benderang yang maha dalam, baru kau ingat dosa pahala. dah sampai neraka jahannam, baru kau tahu ingat mak bapak. kalau tidak, lagi tinggi kau mampu daki, kau daki. lagi dalam kau mampu selam, kau selam. biar jatuh berkecai jiwa, biar lemas hangus dimamah api, namun kau tetap buat lagi. apa jenis spesies celaka lah kau ni. sampai aku boleh jatuh cinta. pukimak.

No comments: