Pages

February 23, 2011

Think Loudly

Bukan semua benda menarik di mata kau, menarik juga di mata aku.
Bukan semua orang kewl depan kau, kewl juga depan aku.
Bukan semua ilmu berguna di otak kau, berguna juga di otak aku.
Bukan semua zarah indah di mata kau, indah juga di mata aku.
Bukan semua perkara yang kau faham, aku faham juga.

Conclude easily after tinjau meninjau,
Sila jangan judge aku sesuka hati kau.

Kalau aku di facebook seorang fake, what make you think aku di twitter juga seorang fake?
Kalau di luar rumah aku hambar, what make you think dalam bilik juga aku hambar?
Kalau dalam blog ini aku banyak bercerita, what make you think dalam dunia sebenar juga aku banyak bercerita?
Kalau indah kata kata aku di hati kau, what make you think kata kata ku indah juga di hati orang lain?
Kalau sakit jiwa kau melihat aku, what make you think orang lain juga sakit jiwa melihat aku?

Don't judge a book by it's cover,
Don't judge my look by my twitter.

Ada pokok berbunga namun tak berbuah.
Ada pokok berbuah walau tak berbunga.
Ada pokok tiada buah mahupun bunga.
Ada pokok berbunga dan berbuah segala.
Ada aku tiada jiwa malah tiada apa apa.

Jangan harap apa apa dari aku,
Kerana aku tak bisa beri apa kau mahu.

Jangan pergi jauh dariku,
Kerna aku masih pingin kamu.

Jangan buat aku hilang segala macam perasaan,
Kerana saat itu kau takkan bisa cari kebiasaan.


P/S:
Maaf andai aku buat kau pening,
Entri ini memang pesen #doublemeaning.

Fuck you.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: